7 opiniones sobre El xiringuito de la costa

xiringuito autèntic

Us imagineu menjar una paella en un xiringuito que només es pot arrivar amb barca?
Això és el xiringuito de de la costa, un restaurant al ben mig de la badia dels alfacs just devant de Sant Carles de la Ràpita.
xipirons, musclos, amanida... i per acabar una paella (14,00€) en una construcció de fusta sobre el mar. Si no teniu enbarcació podeu agafar el "ferry" que surt del port de Sant Carles.

un autèntic xiringuito situat al ben mig de la badia dela alfscs, davant de Sant Carles de la Ràpita.
és una construcció de fusta dins de l'aigua que només s'hi arriva amb barca, si no teniu embarcació podeu agafar un ferry al port de Sant Carles que us portarà directes al xiringuito.

Divertido y original

El barco que coges en el puerto de San Carlos te lleva directamente a comer al Xiringuito. He estado un par de veces y me resultó un poco caro, pero el lugar vale la pena, de hecho, volví.

Lo que si aconsejo es llevar zapatillas de agua, ya que en la zona hay erizos, al menos cuando estuvimos nosotros.

No visitarlo es una pena

Regular

Una zona que no cubre con columpios para niños, ningún peligro , comida (sobre todo y para mí gusto los arroces) bastante correctos, pero no es nada barato.

A ver si me explico, ir hay que ir, el paseo en barco hasta el chiringuito vale la pena.

Todo esta hecho con coses reciclades

Esta al costat del mar les banyeres tallades i pintades ademes els còctels boníssims i el tracte personal estupendo.

Es perfecto

Buena no, buenísima comida y en un lugar idílico

Todo muy rico

Buen servicio

Información El xiringuito de la costa

Enlaces de El xiringuito de la costa